كتب_نورسين حمادة
وجهت الفنانة المصرية شرين عبد الوهاب رسالة شكر لمحبيها بعد أن قاموا بإطلاق هاشتاج باسمها يهدف إلى الاطمئنان عليها في ظل الظروف الحالية ماما دفع شرين لأعادة فتح حسابها الشخصي بموقع التدوينات القصيرة تويتر بعد أن أغلقته خلال الستة أشهر الماضية وقالت في تدوينة لها: أنا هنا يا حبايبي اتبسطت جدا لما في ظل الظروف اللي العالم فيها وكل اللي له حد بيحبه خايف عليه لقيتكم فاكريني وتابعت: أنا بخير وحالي زي حالكم قاعدة في بيتي وبدعي أن الغمة دي تعدي على خير .
وقالت شرين في تدوينة أخرى: اهتمامكم فرحني جدا وأداني طاقة إيجابية وحمسني جدا وخلاني عايزة أفرحكم وأضافت: قريبا هشارك معاكم حاجة قريبة جدا لقلبي عايزاكم تكونوا مطمنين عليا وتخدوا بالكم من نفسكم ونفضل كلنا في البيت .